Logo
Nevíte si rady? Zavolejte.
E-Shop : PO-PÁ 08:30 - 15:30
0 ks
za 0,00 Kč
Nákupní košík je prázdný
Potřebujete poradit? Neváhejte nás kontaktovat.
Novinky
29.05.2017
Venkovní svítidla
Léto se nezadržidelně blíží a s ním i sezona venkovních prací, rekonstrukcí a dlouhých večerů pod pergolou. Prodlužte si den s našimi svítidly... htt... číst celé
13.08.2007
Kolekce textilních svítidel Eglo
Světový TOP výrobce firma EGLO pro vás připravila novou sérii textilních svítidel. Nejprodávanější modely textilních svítidel oblékla do různých bare... číst celé
Zobrazit všechny novinky
Blog
09.11.2018
Jednoduchý design + praktické funkce..
Když se jednoduchý design nakombinuje s velkou praktičností... číst celé
03.03.2018
Dřevěná svítidla teď opravdu frčí
Nejnovější trendy jsou ze dřeva... číst celé
15.02.2018
Osvětlení kadeřnického salonu
Kadeřnické studio ze sklepních prostor... číst celé
Zobrazit všechny články

Akceptujeme on-line platby


 

    1. Úvod
    2. ON-LINE REKLAMACE

    V naší nabídce najdete svítidla pouze od prověřených výrobců.

    I v takovém případě je ale možné, že se vyskytne závada, nebo poškození, které pokazí vaší radost z nákupu v našem ochodě.

    Pokud tato situace nastane, postupujte následujích způsobem:

    1, Vyplňte krátký reklamační formulář níže, kde uveďte informace, potřebné k identifikaci objednávky   a závady.

    2, Pokud jste obrželi mechanicky poškozené svítidlo, případně rozbité skleněné stínidlo zašlete nám fotografii ze které bude poškození patrné na email info@bytova-svitidla.cz

    3, To je vše, nyní už jen vyčkejte, až vás náš zaměstanec konktaktuje telefonicky, případně emailem s vyřešním vzniklé situace. Ve velké většině případů není nutné zasílat svítidlo k reklamaci na naší adresu. V případě poškození skla vám zašleme nové, aniž by jsme museli měnit celé svítidlo.

    Pokud je potřeba reklamovat celé svítidlo, vše si zařídíme našimi přepravci na naše náklady.

     

    Reklamační formulář

    Vaše jméno / Název firmy *
    Číslo faktury nebo objednávky *
    Kontaktní email *
    Kontaktní telefon *
    Název nebo kód reklamovaného produktu *
    Popis problému (důvod reklamace)
    captcha
    Formulář
    Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
    Vytvořeno na Eshop-rychle.czEshop-rychle.cz
    Zpracování osobních údajů můžete ovlivnit úpravou svých preferencí ochrany soukromí.